Begrip in rapportgesprekken. Conversatieanalytisch onderzoek naar verschillen in het tonen van begrip tussen allochtone en autochtone ouders in rapportgesprekken op de basisschool.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Koole, T. | |
dc.contributor.author | Müskens, M. | |
dc.date.accessioned | 2009-09-02T17:01:34Z | |
dc.date.available | 2009-09-02 | |
dc.date.available | 2009-09-02T17:01:34Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/3199 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 743815 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Begrip in rapportgesprekken. Conversatieanalytisch onderzoek naar verschillen in het tonen van begrip tussen allochtone en autochtone ouders in rapportgesprekken op de basisschool. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | rapportgesprekken | |
dc.subject.keywords | tienminutengesprekken | |
dc.subject.keywords | ouders | |
dc.subject.keywords | leerkrachten | |
dc.subject.keywords | allochtoon | |
dc.subject.keywords | autochtoone | |
dc.subject.keywords | conversatieanalyse | |
dc.subject.courseuu | Communicatiestudies |