View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        El aprendizaje combinado - Aprender a leer en español por ejercicios tanto en línea como fuera de línea

        Thumbnail
        View/Open
        K.J. Kooijman - 6966462.docx (3.084Mb)
        Publication date
        2021
        Author
        Kooijman, Kristel
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Dit verslag gaat over de ontwikkeling van een educatieve module als onderdeel voor de masterscriptie. De module speelt in op het combineren van zowel online als offline lesmateriaal dat gebruikt kan worden bij het leren lezen in het Spaans. Door het uitbreken van een globale pandemie in 2020 en de hieruit voorkomende schoolsluitingen, werden leraren gedwongen hun leerlingen les te geven vanuit huis of de werkplek. Hierbij werd er een plotselinge overgang gemaakt naar afstandsonderwijs, waarbij meer gebruik werd gemaakt van online materialen. Blended learning, wat een combinatie van offline en online leren is in dit verslag, kan voordelen met zich meebrengen, mits leraren en leerlingen weten wat de voor- en nadelen zijn van deze manier van lesgeven. Daarom is er in dit verslag onderzoek gedaan naar de manier waarop kinderen leren lezen en is er gekeken naar oefeningen die online gedaan kunnen worden, en oefeningen die beter offline gemaakt kunnen worden. Op deze manier reikt dit verslag een aantal lesideeën aan voor leraren die meer gebruik willen maken van blended learning en een idee willen krijgen van het materiaal dat online beschikbaar is. In de discussie worden de ideeën aan de hand van de theorie besproken en worden zowel beperkingen van dit verslag als suggesties voor vervolgonderzoek gedaan.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/303
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo