Kletsen in de klas. Een onderzoek naar referentieniveaus mondelinge taalvaardigheid.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | van de Kraats, R. | |
dc.contributor.author | Spall, K.G. | |
dc.contributor.author | Perneel, F.D. | |
dc.contributor.author | Beltman, C.F. | |
dc.date.accessioned | 2018-07-19T17:01:51Z | |
dc.date.available | 2018-07-19T17:01:51Z | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/29353 | |
dc.description.abstract | In 2014 wordt het Referentiekader voor taal en rekenen ingevoerd. De toetsen Nederlands in alle leerjaren moeten voldoen aan de referentieniveaus en zullen waarschijnlijk moeten worden aangepast. Dit is een onderzoek dat gedaan is op drie scholen om te kijken wat de stand vanzaken is omtrent de referentieniveaus mondelinge taalvaardigheid. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 95744 | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Kletsen in de klas. Een onderzoek naar referentieniveaus mondelinge taalvaardigheid. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Nederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie |