Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorvan de Kraats, R.
dc.contributor.authorSpall, K.G.
dc.contributor.authorPerneel, F.D.
dc.contributor.authorBeltman, C.F.
dc.date.accessioned2018-07-19T17:01:51Z
dc.date.available2018-07-19T17:01:51Z
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/29353
dc.description.abstractIn 2014 wordt het Referentiekader voor taal en rekenen ingevoerd. De toetsen Nederlands in alle leerjaren moeten voldoen aan de referentieniveaus en zullen waarschijnlijk moeten worden aangepast. Dit is een onderzoek dat gedaan is op drie scholen om te kijken wat de stand vanzaken is omtrent de referentieniveaus mondelinge taalvaardigheid.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent95744
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleKletsen in de klas. Een onderzoek naar referentieniveaus mondelinge taalvaardigheid.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record