Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKnoppers, A
dc.contributor.advisorBaar, P
dc.contributor.authorDoodewaard, C.L. van
dc.date.accessioned2009-08-04T05:54:38Z
dc.date.available2009-08-04
dc.date.available2009-08-04T05:54:38Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2915
dc.description.abstractDocenten bewegingsonderwijs die lesgeven op multiculturele klassen in het voortgezet onderwijs zijn bevraagd op hun praktijkkennis met betrekking tot klassenmanagement en Pedagogical Content Knowledge. Daarnaast is met behulp van de VIL een profiel gemaakt van hun interpersoonlijk leraarsgedrag. Alle docenten bleken succesvol in het hanteren van een positieve werksfeer en pasten daarbij een aantal overeenkomstige strategieën toe die zijn beschreven in deze thesis.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titlePraktijkkennis van docenten bewegingsonderwijs die lesgeven aan multiculturele klassen
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsBewegingsonderwijs
dc.subject.keywordsmulticulturele klassen
dc.subject.keywordsklassenmanagement
dc.subject.keywordsPedagogical Content Knowledge
dc.subject.courseuuMaatschappelijke Opvoedingsvraagstukken


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record