Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLoyens, K.M.
dc.contributor.authorWielink, B.J.
dc.date.accessioned2018-01-15T18:01:11Z
dc.date.available2018-01-15T18:01:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/28309
dc.description.abstractDit onderzoek is een kwalitatief onderzoek waarin de betekenisgeving van de medewerkers van de Generieke Opsporing in Almere aan reflectie en de rol van leidinggevenden daarin centraal staat. De definitie van reflectie is in dit onderzoek het leren van situaties en elkaar door middel van het aanspreken op houding, gedrag en resultaten. De medewerkers vinden het belangrijk om elkaar aan te spreken, maar ervaren het als lastig. Een aantal factoren blijkt hierop van invloed te zijn. Daardoor kunnen de medewerkers tot het besluit komen om elkaar niet aan te spreken, direct aan te spreken of het via een andere weg duidelijk maken. Om het aanspreekgedrag te stimuleren, dienen leidinggevenden daarin tot een voorbeeld te zijn. Hun houding ten opzichte van het team is daarin belangrijk. Dit onderzoek is tot stand gekomen door het doen van interviews met de medewerkers van de Generieke Opsporing Almere en observaties bij briefings van diverse teams op deze afdeling.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1306151
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleSafety First
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuOrganisaties, verandering en management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record