Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorvan der Geest, dr. I.M.
dc.contributor.advisorLentz, prof. dr. L.R.
dc.contributor.authorRuiter, E.A.P.
dc.date.accessioned2017-02-15T18:22:12Z
dc.date.available2017-02-15T18:22:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25402
dc.description.abstractOm in termen van ICT-bedrijf Breinwave te spreken, wordt SharePoint – evenals te veel andere IT-producten – door klanten ‘aangezet’, maar niet ‘ingezet’. Hoe kun je als ICT-bedrijf ervoor zorgen dat IT optimaal wordt ingezet en zelfs wordt geadopteerd? Wat zijn aangrijpingspunten voor verbetering van de aanpak van Breinwave bij de implementatie van SharePoint met als doel het bereiken van adoptie van de tool door klanten? Dit gedragsonderzoek naar adoptie geeft inzicht in het adoptieproces van SharePoint binnen organisaties met de bijbehorende valkuilen en succesfactoren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2025025
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleVan aanzetten naar inzetten
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsICT, Microsoft, SharePoint, adoptie, theory of planned behavior, technology acceptance model, gedrag, gedragsverandering, gedragsonderzoek, kwantitatief, kwalitatief
dc.subject.courseuuCommunicatie en Organisatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record