Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorJaspers, J.G.M.
dc.contributor.authorNifterik, A.H. van
dc.date.accessioned2016-05-04T17:00:38Z
dc.date.available2016-05-04T17:00:38Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/22249
dc.description.abstractStudenten verschillen in hun visies op intelligentie en leren, uitgedrukt in een fixed mindset of een groeimindset. Deze mindsets bepalen de motivatie en de manier van leren van studenten. Bovendien wordt het omgaan met feedback hierdoor beïnvloed, ook tijdens een tentameninzage. In dit onderzoek is onderzocht of studenten met verschillende mindsets van elkaar verschillen wat betreft hun doelen met een inzagemoment. Een vragenlijst is afgenomen onder 176 eerstejaars Hbo-studenten Commerciële Economie. Voor de groep studenten die een inzagemoment bezocht, bleek een verband tussen tentamencijfer en de redenen voor het bezoeken van een inzagemoment. Er zijn echter geen verschillen gevonden in mindset en toetsvorm.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent357274
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleInzagemoment: leren versus controleren
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuOnderwijskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record