View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Inzagemoment: leren versus controleren

        Thumbnail
        View/Open
        Bachelorthesis Laar 3983722.pdf (287.4Kb)
        Publication date
        2016
        Author
        Laar, W.J. van
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Studenten verschillen in hun visies op intelligentie en leren, uitgedrukt in een fixed mindset of een growth mindset. Deze mindsets bepalen de motivatie, de manier van leren en het omgaan met feedback van studenten. Zodoende werd verwacht dat ook anders zou worden omgegaan met feedback die wordt gegeven tijdens een inzagemoment. In dit onderzoek is met behulp van een vragenlijst onderzocht of studenten met verschillende mindsets zich van elkaar onderscheiden wat betreft hun visie op inzagemomenten. Er is geen verband gevonden tussen de mindset van de student en zijn of haar visie op een inzagemoment. Verschillende kortkomingen van het onderzoek zijn genoemd en gekoppeld aan aanbevelingen voor vervolgonderzoek.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/22248
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo