Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorPander Maat, H.
dc.contributor.authorHofland, K.M.L.Q.
dc.date.accessioned2016-02-17T18:01:02Z
dc.date.available2016-02-17T18:01:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/21859
dc.description.abstractElke maand doen ongeveer 16.000 (aanstaande) klanten van de Sociale Verzekeringsbank (SVB) hun AOW-aanvraag via internet of papier. De SVB wil meer klanten richting het digitale kanaal sturen voor de AOW-aanvraag. Het doel van dit onderzoek is als volgt: aanbevelingen doen aan de SVB over hoe de communicatie rondom het aanvraagproces kan bijdragen aan de sturing van klanten naar het digitale kanaal.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1059246
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleVan papier naar web. Een onderzoek naar kanaalsturing van de AOW-aanvraag.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordskanaalsturing, intentie, attitudes, AOW-aanvraag
dc.subject.courseuuCommunicatie en Organisatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record