Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWinnubst, Madelinde
dc.contributor.authorJaspers, I.H.C.
dc.date.accessioned2016-02-17T18:00:51Z
dc.date.available2016-02-17T18:00:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/21840
dc.description.abstractIn dit onderzoek is door middel van kwantitatief en kwalitatief onderzoek gekeken of organisationele en individuele factoren invloed hebben op kennisdeling binnen het primaire proces (klachtbehandeling) van Bureau Nationale ombudsman. Dit bleek bij negen van de elf factoren het geval te zijn. Vervolgens zijn aanbevelingen gedaan om kennisdeling binnen het primaire proces van Bureau Nationale ombudsman te optimaliseren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2831193
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleVan kennis naar klachtbehandeling
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordskennisdeling, overheid, ombudsman, klachtbehandeling, mixed methods
dc.subject.courseuuCommunicatie en Organisatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record