Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorPander Maat, H.L.W.
dc.contributor.authorKrielaart, L.X.
dc.date.accessioned2016-02-17T18:00:49Z
dc.date.available2016-02-17T18:00:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/21837
dc.description.abstractOnderzoek naar het effect van twee keuzehulpen op het online betaalgedrag van consumenten. Consumenten kregen ofwel het stroomschema, ofwel het invulschema, ofwel geen schema te zien. Vervolgens moesten ze in verschillende situaties aangeven of ze met de verschillende betaalmethoden (iDEAL, PayPal, creditcard, acceptgiro en rembours) zouden betalen. Resultaten: De schema's hadden beperkt invloed op het betaalgedrag. Betrouwbaarheid, prijs en urgentie hadden wel invloed hierop.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1361956
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleiDEAL=ideaal Onderzoek naar het effect van twee keuzehulpen op het online betaalgedrag van consumenten
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsbetaalmethode, keuzehulp, stroomschema, invulschema, PayPal, iDEAL, acceptgiro, rembours, creditcard, webshop
dc.subject.courseuuCommunicatie en Organisatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record