Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHolleman, B.
dc.contributor.authorVaneveld, P.
dc.date.accessioned2016-02-17T18:00:49Z
dc.date.available2016-02-17T18:00:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/21836
dc.description.abstract"De trend van online communicatie en zakendoen is te negeren noch te stuiten. Ook in de verzekeringsbranche is de online transitie in volle gang. Zo voert a.s.r. zelf het label Ditzo, waar verzekeringen direct online zijn af te sluiten.De voordelen van online verzekeren zijn manifest: zowel de klant als verzekeraar besparen tijd en geld. De nadelen of risico’s blijven daarentegen vaak onderbelicht. Hoe wissel je bijvoorbeeld op een veilige, betrouwbare manier persoonsgegevens uit via de e-mail? a.s.r. wil de vruchten van online verzekeren en communicatie op een prudente manier plukken. Dit onderzoek mondt daarom uit in zes adviezen over online communicatie en zakendoen. Deze adviezen zullen zich veelal richten op de overstap van brief naar e-mail."
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent3294206
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleVan brief naar e-mail: een adviesrapport over digitale betalingsherinneringen en de transitie van brief naar e-mail.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsVeiligheid, Privacy, Sociaal contract, privacy keurmerk, e-mail, brief, vertrouwen, a.s.r., gedragsintentie
dc.subject.courseuuCommunicatie en Organisatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record