dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Koppen, M. van | |
dc.contributor.author | Bekker, A.C. | |
dc.date.accessioned | 2015-07-23T17:00:38Z | |
dc.date.available | 2015-07-23T17:00:38Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20487 | |
dc.description.abstract | Centraal in de scriptie stond de vraag: In hoeverre er sprake is van een discrepantie tussen de wetenschappelijke inzichten en de
onderwijspraktijk ten aanzien van 't kofschip. Aan de hand van literatuur- en praktijkonderzoek kwam onder meer naar voren dat het
wellicht effectiever werkt om meer fonologische uitleg te geven bij het hanteren van 't kofschip. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1180940 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Is het verdacht bekend of bekent, en waarom zeggen we runtflees maar schrijven we rundvlees? Een verkenning naar de problemen van 't
kofschip als aspect van werkwoordspelling | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Nederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie | |