Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLameris, B.G.
dc.contributor.authorBruijne, M.L. de
dc.date.accessioned2012-09-06T17:02:12Z
dc.date.available2012-09-06
dc.date.available2012-09-06T17:02:12Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20177
dc.description.abstractSponsoring wordt vandaag de dag steeds meer gebruikt bij de productie van commerciële televisieprogramma's. Het is niet alleen een inkomstenbron voor televisieproducenten, maar ook een manier voor adverteerders om de gewenste doelgroep te bereiken. In deze scriptie ga ik in op de politieke economie van sponsoring. Ik beschrijf de ontstaansgeschiedenis van sponsoring en analyseer enkele producties van Llux om erachter te komen hoe de politieke economie hierbij een rol speelt.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent690532 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe politieke economie van sponsoring
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordspolitieke, economie, sponsoring, llux, commercieel, televisieprogramma, productie, televisieproducent, redactie
dc.subject.courseuuFilm- en Televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record