Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHecht, prof. P.
dc.contributor.authorGils, R. van
dc.date.accessioned2015-05-20T17:00:47Z
dc.date.available2015-05-20T17:00:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20056
dc.description.abstractDit onderzoek richt zich op de manier waarop het basisonderwijs in musea wordt betrokken. De musea die hier aan bod komen zijn Stedelijk Museum Alkmaar en Het Noord-Brabants Museum in 's-Hertogenbosch. Beide musea laten zowel kunst als geschiedenis zien en zijn recent een herinrichting ondergaan. Deze herinrichting betekende voor beide musea dat ook binnen de afdeling educatie vernieuwingen zijn doorgevoerd. Zowel de werkwijzen en visies van beide musea met betrekking tot educatie voor het basisonderwijs zullen in dit onderzoek aan bod komen. Is de manier waarop zij het basisonderwijs bij het museum betrekken succesvol te noemen?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent119437
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe museumbezoekers van de toekomst. Betrekking van het basisonderwijs in Stedelijk Museum Alkmaar en Het Noord-Brabants Museum 's-Hertogenbosch.
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsHet Noord-Brabants Museum, Stedelijk Museum Alkmaar, basisonderwijs, museumeducatie, museumbezoekers
dc.subject.courseuuKunstgeschiedenis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record