Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorDrion, Geert
dc.contributor.authorWerner, B.
dc.date.accessioned2015-03-18T18:00:29Z
dc.date.available2015-03-18T18:00:29Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19563
dc.description.abstractDe herbestemming van de Leerfabriek KVL en het Leerlokaal KVL zijn twee projecten waarvoor de provincie Noord-Brabant verantwoordelijk is en zij dienen als praktijkvoorbeeld om een inzicht te krijgen in het erfgoedprogramma van de provincie Noord-Brabant tussen 2010- 2014. In het bijzonder wordt er gekeken naar de rol die de burger in het beleidsproces van herbestemming van erfgoed speelt. Hiervoor is een checklist ontwikkeld waar op gemakkelijke, overzichtelijke wijze duidelijk wordt of burgerparticipatie gewenst is, in hoeverre dit gebeurt, (informeren, consulteren, adviseren, coproduceren en meebeslissen), in welke fase dit voorkomt, (initiatieffase, definitiefase, ontwerpfase, realisatiefase en/of nazorgfase), welke methoden de provincie gebruikt om participatie te vergroten en of er voldaan is aan de randvoorwaarden waar een participatieproces aan moet voldoen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent3619954
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleHerontwikkeling van een herinnering
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsErfgoed, herbestemming, herontwikkeling, burgerparticipatie, jongerenparticipatie, casus, Noord-Brabant, provincie, beleid
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record