Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHenrichs, H.
dc.contributor.authorGoebertus, C.A.
dc.date.accessioned2015-01-27T18:01:01Z
dc.date.available2015-01-27T18:01:01Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19319
dc.description.abstractIn hoeverre is de geschiedenisdocent in het voortgezet onderwijs een public historian? In deze thesis wordt uiteengezet hoe de velden van public history en geschiedenisonderwijs elkaar raken. Dit wordt gedaan door middel van bestudering van begrippen uit public history, praktisering van de theorie over historisch tijdsbewustzijn van Arie Wilschut en interviews met docenten en leerlingen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1024383
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleBuilding blocks: de fundering van public history op het voortgezet onderwijs
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuGeschiedenis: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record