Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTijsseling, C.
dc.contributor.advisorBaar, P.
dc.contributor.authorRaaij, J. van
dc.contributor.authorKokke, N.J.
dc.date.accessioned2014-12-22T18:01:10Z
dc.date.available2014-12-22T18:01:10Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19171
dc.description.abstractDe impact van inclusief onderwijs op functioneel diverse- en reguliere leerlingen volgens leerkrachten is onderzocht door middel van een kwalitatief onderzoek. Er wordt een grotere impact op sociaal gebied verwacht voor beide groepen leerlingen. Er wordt zowel een positieve als een negatieve impact verwacht op sociaal- en academisch gebied voor beide groepen leerlingen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent417941
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe impact van inclusief onderwijs op leerlingen volgens leerkrachten
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsInclusief onderwijs; functioneel diverse leerlingen; reguliere leerlingen; leerkrachten.
dc.subject.courseuuPedagogische Wetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record