Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHerijgers, M.L.C.
dc.contributor.authorVos, S.A. de
dc.date.accessioned2014-12-16T18:03:30Z
dc.date.available2014-12-16T18:03:30Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19098
dc.description.abstractEen onderzoek naar het gebruik van begripsbevestigingen door klanten in oriëntatiegesprekken. In dit onderzoek zijn er 14 oriëntatiegesprekken geanalyseerd die zijn opgenomen bij de ABN Amro. De uitlegsituaties met betrekking tot de hypotheekvorm zijn daarbij met elkaar vergeleken. Dit heeft tot de onderscheiding van 6 verschillende soorten begripsbevestigingen geleid.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1362617
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleJa, dat snap ik ook nog wel!
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsBegripsbevestiging(en); hypotheekgesprekken; oriëntatiegesprekken; uitlegsituaties; begripschecks; financiële geletterdheid
dc.subject.courseuuCommunicatie- en informatiewetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record