Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHart, P. 't
dc.contributor.authorHus, J.A.
dc.date.accessioned2014-11-17T18:00:48Z
dc.date.available2014-11-17T18:00:48Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18721
dc.description.abstractIn deze thesis wordt onderzocht op welke wijze de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO.nl) als publieke organisatie een High Performance Organization (HPO) kan worden. De focus ligt hierbij vooral op de mate waarin de organisatie voldoet aan de criteria voor een HPO in de publieke sector en de wijze waarop er als organisatie doorgegroeid kan worden naar een HPO. De specificiteit van de politiek-bestuurlijke context waarin RVO.nl als uitvoeringsorganisatie opereert maakte dat het onderzoek is uitgebreid met een vooronderzoek. Hierin is onderzocht of er een verbijzondering van het HPO-raamwerk voor de publieke sector nodig of mogelijk is.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1608356
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleBecoming a High Performing Public Organization
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsHPO, High Performance Organization, prestatie, succesfactoren, publieke sector
dc.subject.courseuuBestuur en beleid


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record