Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKoppen, J.M. van
dc.contributor.authorHeijster, M.A.E.
dc.date.accessioned2014-10-03T17:00:52Z
dc.date.available2014-10-03T17:00:52Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/18512
dc.description.abstractIn deze scriptie staat de vraag centraal of het mogelijk is moderne taalkundige inzichten omtrent het (naamwoordelijk) gezegde te integreren in het curriculum van de onderbouw van het voortgezet onderwijs en daarbij het huidige traditionele grammaticaonderwijs dat gebaseerd is op theorie van Den Hertog los te laten.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent273425
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.titleIs de juf gek geworden? Weg met het naamwoordelijk gezegde? Een literatuurstudie naar de invoering van moderne taalkunde in de onderbouw van het voorgezet onderwijs.
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsnaamwoordelijk gezegde; voortgezet onderwijs;
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record