dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | van der Lecq, Ria | |
dc.contributor.author | Velden, M.J. ten | |
dc.date.accessioned | 2014-07-30T17:00:57Z | |
dc.date.available | 2014-07-30T17:00:57Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/17319 | |
dc.description.abstract | In dit werkstuk is onderzocht of het investeren in kwaliteit van kinderopvang in Nederland wenselijk en mogelijk is. Ook is onderzocht hoe
dat kan worden gedaan. De vraagstelling die centraal staat in ons onderzoek is: Hoe kan de kwaliteit van Kinderopvang in Nederland verbeterd worden? De doelstelling is om een handelingsperspectief te bieden voor de verschillende betrokkenen. Met kinderopvang bedoelen wij de institutionele kinderopvang van kinderen van nul tot vier jaar. We vergelijken in dit onderzoek niet kinderopvang met opvang door ouders, maar enkel kinderopvang van hoge kwaliteit met kinderopvang van lage kwaliteit. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 555010 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Van Kinderasiel tot Peuteracademie | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Kinderopvang, Nederland, onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Liberal Arts and Sciences | |