Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorvan der Lecq, Ria
dc.contributor.authorVelden, M.J. ten
dc.date.accessioned2014-07-30T17:00:57Z
dc.date.available2014-07-30T17:00:57Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/17319
dc.description.abstractIn dit werkstuk is onderzocht of het investeren in kwaliteit van kinderopvang in Nederland wenselijk en mogelijk is. Ook is onderzocht hoe dat kan worden gedaan. De vraagstelling die centraal staat in ons onderzoek is: Hoe kan de kwaliteit van Kinderopvang in Nederland verbeterd worden? De doelstelling is om een handelingsperspectief te bieden voor de verschillende betrokkenen. Met kinderopvang bedoelen wij de institutionele kinderopvang van kinderen van nul tot vier jaar. We vergelijken in dit onderzoek niet kinderopvang met opvang door ouders, maar enkel kinderopvang van hoge kwaliteit met kinderopvang van lage kwaliteit.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent555010
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleVan Kinderasiel tot Peuteracademie
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsKinderopvang, Nederland, onderwijs
dc.subject.courseuuLiberal Arts and Sciences


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record