Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKnezic, D.
dc.contributor.authorTuller, R.H.
dc.date.accessioned2014-07-30T17:00:48Z
dc.date.available2014-07-30T17:00:48Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/17315
dc.description.abstractRik Tuller is docent-in-opleiding voor het schoolvak aardrijkskunde aan het Centrum voor Onderwijs en Leren van de Universiteit Utrecht. In het kader van zijn opleiding tot eerstegraadsdocent verrichtte hij een onderzoek naar de docentrol bij keuzebegeleiding vakkenpakket leerlingen onderbouw vmbo, havo en vwo. De resultaten van dit Praktijkgericht Onderzoek en de aanbevelingen die hij naar aanleiding hiervan doet, vormen de basis van onderhavig artikel.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1496100
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleAardrijkskunde betekenis geven docentrol bij begeleiding kiezen examenpakket
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsKeuzebegeleiding, aardrijkskunde, vak promoten
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Aardrijkskunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record