dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Knezic, D. | |
dc.contributor.author | Tuller, R.H. | |
dc.date.accessioned | 2014-07-30T17:00:48Z | |
dc.date.available | 2014-07-30T17:00:48Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/17315 | |
dc.description.abstract | Rik Tuller is docent-in-opleiding voor het schoolvak aardrijkskunde aan het Centrum voor Onderwijs en Leren van de Universiteit Utrecht. In het kader van zijn opleiding tot eerstegraadsdocent verrichtte hij een onderzoek naar de docentrol bij keuzebegeleiding vakkenpakket leerlingen onderbouw vmbo, havo en vwo. De resultaten van dit Praktijkgericht Onderzoek en de aanbevelingen die hij naar aanleiding hiervan doet, vormen de basis van onderhavig artikel. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1496100 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Aardrijkskunde betekenis geven
docentrol bij begeleiding kiezen examenpakket | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Keuzebegeleiding, aardrijkskunde, vak promoten | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Aardrijkskunde | |