Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorvan Amsterdam, N
dc.contributor.authorOvervliet, N.M.
dc.date.accessioned2014-03-03T18:00:50Z
dc.date.available2014-03-03T18:00:50Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/16281
dc.description.abstractVerschillende partijen in Nederland doen een oproep aan scholen om te kiezen voor een vakleerkracht bewegingsonderwijs. Ondanks deze maatschappelijke aandacht neemt het aantal vakleerkrachten in Nederland af. Dit onderzoek biedt inzicht in de wijze waarop schooldirecteuren en schoolbestuurders betekenis geven aan de context waarbinnen de keuze voor de personele invulling tijdens de uren bewegingsonderwijs wordt gemaakt. En hoe zij de vrijheid ervaren om hier vrije keuzes in te maken.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent897409
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleWat beweegt het basisonderwijs? Een kwalitatief onderzoek naar de aanstelling van vakleerkrachten bewegingsonderwijs in het primair onderwijs
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsVakleerkrachten bewegingsonderwijs, agency/structure, beleidsvorming
dc.subject.courseuuSportbeleid en sportmanagement


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record