Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSelten, P.
dc.contributor.authorZhou, J.
dc.date.accessioned2013-10-20T17:00:45Z
dc.date.available2013-10-20
dc.date.available2013-10-20T17:00:45Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15165
dc.description.abstractIn deze literatuurstudie probeer ik de oververtegenwoordiging van jongens in het speciaal onderwijs te verklaren aan de hand van een aantal factoren, namelijk vanuit het biologisch- en sociaal-cultureel perspectief, de feminisering van het onderwijs en verklaringen gebaseerd op de gehechtheidstheorie.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent162771 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleJongens in het speciaal onderwijs: Een literatuurstudie naar de verklaring van de oververtegenwoordiging van jongens in het speciaal onderwijs
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsjongens, speciaal onderwijs, feminisering onderwijs, gehechtheidstheorie, aangeboren
dc.subject.courseuuLiberal Arts and Sciences


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record