dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Selten, P. | |
dc.contributor.author | Zhou, J. | |
dc.date.accessioned | 2013-10-20T17:00:45Z | |
dc.date.available | 2013-10-20 | |
dc.date.available | 2013-10-20T17:00:45Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/15165 | |
dc.description.abstract | In deze literatuurstudie probeer ik de oververtegenwoordiging van jongens in het speciaal onderwijs te verklaren aan de hand van een aantal factoren, namelijk vanuit het biologisch- en sociaal-cultureel perspectief, de feminisering van het onderwijs en verklaringen gebaseerd op de gehechtheidstheorie. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 162771 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Jongens in het speciaal onderwijs: Een literatuurstudie naar de verklaring van de oververtegenwoordiging van jongens in het speciaal onderwijs | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | jongens, speciaal onderwijs, feminisering onderwijs, gehechtheidstheorie, aangeboren | |
dc.subject.courseuu | Liberal Arts and Sciences | |