Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorRijswijk, M.M. van
dc.contributor.advisorVugt, F. van
dc.contributor.authorKranen, A.C. van
dc.contributor.authorBunt, E. van de
dc.date.accessioned2013-08-14T17:01:20Z
dc.date.available2013-08-14
dc.date.available2013-08-14T17:01:20Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14024
dc.description.abstractDifferentiëren is een hot-topic in onderwijsland. Als docent heb je het vaak al druk genoeg en het is geen doen om na te denken over alle verschillen tussen leerlingen. Toch zijn veel klassen etnisch divers: vereist dit een andere aanpak? Moet je hier als docent wat mee? Opnieuw het wiel uitvinden hoeft gelukkig niet. Veel docenten hebben voor zichzelf een manier gevonden om met etnische diversiteit om te gaan. In deze presentatie zal worden ingegaan op hoe docenten dit doen en waarop ze hun keuzes baseren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent346624 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleOmgang met etnische diversiteit: Zaakvakdocenten in het voortgezet onderwijs ondervraagd
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsPGO, etnische diversiteit, zaakvakdocenten
dc.subject.courseuuGodsdienst/levensbeschouwing: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record