Motiveren door differentiëren: Een onderzoek of differentiatie effect heeft op de leerervaring van brugklasleerlingen met een voorsprong binnen de vakken Muziek en Engels
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Haenen, J.P.P. | |
dc.contributor.author | Dammers, T. | |
dc.contributor.author | Blom, P.T. | |
dc.contributor.author | Kamphuis, J. | |
dc.contributor.author | Keene, J.R. | |
dc.date.accessioned | 2013-08-13T17:02:01Z | |
dc.date.available | 2013-08-13 | |
dc.date.available | 2013-08-13T17:02:01Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14008 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 429056 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Motiveren door differentiëren: Een onderzoek of differentiatie effect heeft op de leerervaring van brugklasleerlingen met een voorsprong binnen de vakken Muziek en Engels | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Engels |