Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHaenen, J.P.P.
dc.contributor.authorDammers, T.
dc.contributor.authorBlom, P.T.
dc.contributor.authorKamphuis, J.
dc.contributor.authorKeene, J.R.
dc.date.accessioned2013-08-13T17:02:01Z
dc.date.available2013-08-13
dc.date.available2013-08-13T17:02:01Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/14008
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent429056 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleMotiveren door differentiëren: Een onderzoek of differentiatie effect heeft op de leerervaring van brugklasleerlingen met een voorsprong binnen de vakken Muziek en Engels
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Engels


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record