dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Meroni, Luisa | |
dc.contributor.author | Harder, Johanna | |
dc.date.accessioned | 2021-10-28T12:42:57Z | |
dc.date.available | 2021-10-28T12:42:57Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13 | |
dc.description.abstract | De scriptie onderzoekt de ontwikkeling van pragmatische taalvaardigheden bij kinderen met een taalontwikkelingsstoornis en kinderen met de aangeboren chromosoomafwijking 22Q11.2 deletie syndroom. Deze ontwikkeling wordt vergeleken met de pragmatische vaardigheden van kinderen met een typische taalontwikkeling. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | NL | |
dc.subject | De scriptie onderzoekt de pragmatische vaardigheden van jonge kinderen met een atypische taalontwikkeling aan de hand van een ontwikkeld scoreprotocol. | |
dc.title | Pragmatische vaardigheden bij typische en atypische ontwikkeling | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Pragmatiek; 22Q11DS; Taalontwikkelingsstoornis; communicatie | |
dc.subject.courseuu | Multilingualism and Language Acquisition | |
dc.thesis.id | 85 | |