Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMeroni, Luisa
dc.contributor.authorHarder, Johanna
dc.date.accessioned2021-10-28T12:42:57Z
dc.date.available2021-10-28T12:42:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13
dc.description.abstractDe scriptie onderzoekt de ontwikkeling van pragmatische taalvaardigheden bij kinderen met een taalontwikkelingsstoornis en kinderen met de aangeboren chromosoomafwijking 22Q11.2 deletie syndroom. Deze ontwikkeling wordt vergeleken met de pragmatische vaardigheden van kinderen met een typische taalontwikkeling.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isoNL
dc.subjectDe scriptie onderzoekt de pragmatische vaardigheden van jonge kinderen met een atypische taalontwikkeling aan de hand van een ontwikkeld scoreprotocol.
dc.titlePragmatische vaardigheden bij typische en atypische ontwikkeling
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsPragmatiek; 22Q11DS; Taalontwikkelingsstoornis; communicatie
dc.subject.courseuuMultilingualism and Language Acquisition
dc.thesis.id85


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record