Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSchaap, H.
dc.contributor.authorBruin, M.K. de
dc.contributor.authorDeelen, W.M. van
dc.contributor.authorLeever, F.I.C.
dc.date.accessioned2013-08-01T17:01:43Z
dc.date.available2013-08-01
dc.date.available2013-08-01T17:01:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13674
dc.description.abstractDe kwaliteit van het onderwijs staat hoog op de politieke agenda. Een ‘goed en effectief HRM-beleid’ is hiervoor één van de voorwaarden. Onder HRM-beleid vallen onder meer functioneringsgesprekken, maar de frequentie van en tevredenheid over deze gesprekken zijn in de onderwijssector niet erg hoog. Op de scholen waar wij werken hebben we onderzocht wat de perceptie is van docenten en teamleiders ten aanzien van deze functioneringsgesprekken. Kunnen functioneringsgesprekken de kwaliteit van onderwijs verhogen? Wat is het belang van deze gesprekken? En waarom wordt er in deze gesprekken nooit of zelden gesproken over het salaris? Deze en andere vragen komen in dit praktijkgericht onderzoek aan bod.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent4673149 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleHet functioneringsgesprek: een ondergeschoven kindje?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsfunctioneringsgesprek, hrm-beleid, onderwijs
dc.subject.courseuuNederlandse taal en literatuur


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record