Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMeijer, E.R.
dc.contributor.authorKlinkhamer, A.G.C.
dc.contributor.authorMersch, S.N. van der
dc.contributor.authorPouw, D.
dc.date.accessioned2013-07-29T17:02:32Z
dc.date.available2013-07-29
dc.date.available2013-07-29T17:02:32Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13585
dc.description.abstractTegenwoordig is het meestal zo dat leerlingen woordjes individueel thuis leren en er in de les verder weinig of gaan aandacht aan wordt besteed. Wat is het leerrendement als je woordjes niet thuis laat leren maar aanbiedt in de les middels taken waarbij samenwerkend geleerd moet worden? Als toekomstige vreemdetalendocenten zijn wij geïnteresseerd in of samenwerkend leren hierbij als handvat kan dienen en effectiever is dan zelfstandig leren en hoe je als docent zo efficiënt mogelijk woordjes aanbiedt/laat leren. Resultaten van dit onderzoek zouden kunnen dienen als handreiking voor praktiserende vreemdetalendocenten en mogelijk inspireren bij het maken van lesontwerpen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent303104 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleSamenwerkend leren: overrated? De invloed van type didactiek op woordenschatverwerving
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsVocabulaire, leren, samenwerkend leren, zelfstandig leren, rijke taken, vreemde talen, vreemdetalendocenten, PGO, onderzoek, woordjes, leerrendement, lesontwerp, Frans, Engels
dc.subject.courseuuEngelse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record