Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVisser, T.D.
dc.contributor.authorVeldhuizen, G. van
dc.date.accessioned2012-08-16T17:01:58Z
dc.date.available2012-08-16
dc.date.available2012-08-16T17:01:58Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13511
dc.description.abstractOver de verschillen tussen de overdracht en receptie van de reformatorische cultuur binnen de bovenbouw van het reformatorisch onderwijs.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent560839 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.titleReformatorische identiteit
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsReformatorisch, school, bijzonder onderwijs, identiteit, docenten, leerlingen, cultuur, Reformatorische gezindte
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record