dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Visser, T.D. | |
dc.contributor.author | Veldhuizen, G. van | |
dc.date.accessioned | 2012-08-16T17:01:58Z | |
dc.date.available | 2012-08-16 | |
dc.date.available | 2012-08-16T17:01:58Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13511 | |
dc.description.abstract | Over de verschillen tussen de overdracht en receptie van de reformatorische cultuur binnen de bovenbouw van het reformatorisch onderwijs. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 560839 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Reformatorische identiteit | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Reformatorisch, school, bijzonder onderwijs, identiteit, docenten, leerlingen, cultuur, Reformatorische gezindte | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting | |