Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSchaap, H.
dc.contributor.advisorKleijn, R.A.M. de
dc.contributor.authorHoogendijk, R.W.
dc.date.accessioned2013-07-18T17:00:47Z
dc.date.available2013-07-18
dc.date.available2013-07-18T17:00:47Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/13279
dc.description.abstractDit kwantitatieve onderzoek gaat over de handelingen van schoolleiders van goede en zwakke basisscholen. Zit er verschil in het handelen van schoolleiders van beide basisscholen? Schoolleiders zouden namelijk een indirecte invloed hebben op de resultaten van de leerlingen. Onderzocht wordt in hoeverre de schoolleiders daadwerkelijk verschillen van elkaar. Het blijkt dat schoolleiders van goede basisscholen inderdaad verschillen van schoolleiders op zwakke basisscholen. Op alle onderzochte aspecten verschillen de schoolleiders van elkaar. Ook blijkt dat zwakke basisscholen minder prestatiegericht en ontwikkelingsgericht zijn dan goede basisscholen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent598593 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleHet verschil in schoolleidershandelingen op goede en zwakke basisscholen
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuOnderwijskundig ontwerp en advisering


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record