Waarom zou ik (niet) flippen?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Vugt, F. van | |
dc.contributor.author | Geijn, R. van | |
dc.contributor.author | Salden, R. | |
dc.contributor.author | Beuving, C.P. | |
dc.date.accessioned | 2013-02-05T18:01:07Z | |
dc.date.available | 2013-02-05 | |
dc.date.available | 2013-02-05T18:01:07Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12549 | |
dc.description.abstract | Dit artikel bespreekt de voor- en nadelen van het ‘omdraaien’ van drie lessenseries filosofie en maatschappijleer op drie verschillende middelbare scholen in Nederland. De drie onderzoekers pasten een zelfstudie toe op hun eigen lespraktijk. Drie weken lang ‘flipten’ zij hun eigen lessen. De eigen ervaringen en observaties en de feedback van de leerlingen zijn de bron van de bevindingen die in dit artikel gepresenteerd worden. Het belangrijkste punt dat de auteurs maken is dat de meerwaarde van een geflipte les afhangt van wat de docent met de lestijd doet. Daarbij vragen de onderzoekers zich af of zij als beginnend docenten de vaardigheden al bezitten om een succesvolle flip uit te voeren | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 885374 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Waarom zou ik (niet) flippen? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | flip the classroom | |
dc.subject.keywords | blended learning | |
dc.subject.keywords | flip de klas | |
dc.subject.keywords | actief leren | |
dc.subject.keywords | video instructie | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Filosofie |