Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVugt, F. van
dc.contributor.authorGeijn, R. van
dc.contributor.authorSalden, R.
dc.contributor.authorBeuving, C.P.
dc.date.accessioned2013-02-05T18:01:07Z
dc.date.available2013-02-05
dc.date.available2013-02-05T18:01:07Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12549
dc.description.abstractDit artikel bespreekt de voor- en nadelen van het ‘omdraaien’ van drie lessenseries filosofie en maatschappijleer op drie verschillende middelbare scholen in Nederland. De drie onderzoekers pasten een zelfstudie toe op hun eigen lespraktijk. Drie weken lang ‘flipten’ zij hun eigen lessen. De eigen ervaringen en observaties en de feedback van de leerlingen zijn de bron van de bevindingen die in dit artikel gepresenteerd worden. Het belangrijkste punt dat de auteurs maken is dat de meerwaarde van een geflipte les afhangt van wat de docent met de lestijd doet. Daarbij vragen de onderzoekers zich af of zij als beginnend docenten de vaardigheden al bezitten om een succesvolle flip uit te voeren
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent885374 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleWaarom zou ik (niet) flippen?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsflip the classroom
dc.subject.keywordsblended learning
dc.subject.keywordsflip de klas
dc.subject.keywordsactief leren
dc.subject.keywordsvideo instructie
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Filosofie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record