Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorDonker, S.F.
dc.contributor.advisorHooge, I.
dc.contributor.authorBoer, S. den
dc.date.accessioned2013-01-09T18:01:12Z
dc.date.available2013-01-09
dc.date.available2013-01-09T18:01:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12398
dc.description.abstractDeze studie onderzoekt de (eventuele) relatie tussen een eye-tracking leestaak en reeds bestaande (technische) leesvaardigheidtoetsen. De testen zijn afgenomen bij kinderen tussen de 10-12 jaar. Uit het onderzoek blijkt dat de relatie tussen de testen niet eenduidig is en dat de huidig gebruikte eye-tracking leestaak niet volledig in staat is om het leesvaardigheidniveau te bepalen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent793522 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleLeesvaardigheidniveau bepalen met behulp van Eye-Tracking
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsEye-tracking
dc.subject.keywordsleesvaardigheid
dc.subject.keywordstechnisch lezen
dc.subject.keywordsleestaak
dc.subject.courseuuToegepaste cognitieve psychologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record