Leesvaardigheidniveau bepalen met behulp van Eye-Tracking
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Donker, S.F. | |
dc.contributor.advisor | Hooge, I. | |
dc.contributor.author | Boer, S. den | |
dc.date.accessioned | 2013-01-09T18:01:12Z | |
dc.date.available | 2013-01-09 | |
dc.date.available | 2013-01-09T18:01:12Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12398 | |
dc.description.abstract | Deze studie onderzoekt de (eventuele) relatie tussen een eye-tracking leestaak en reeds bestaande (technische) leesvaardigheidtoetsen. De testen zijn afgenomen bij kinderen tussen de 10-12 jaar. Uit het onderzoek blijkt dat de relatie tussen de testen niet eenduidig is en dat de huidig gebruikte eye-tracking leestaak niet volledig in staat is om het leesvaardigheidniveau te bepalen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 793522 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Leesvaardigheidniveau bepalen met behulp van Eye-Tracking | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Eye-tracking | |
dc.subject.keywords | leesvaardigheid | |
dc.subject.keywords | technisch lezen | |
dc.subject.keywords | leestaak | |
dc.subject.courseuu | Toegepaste cognitieve psychologie |