Onderwijs met open schooldeur? Een onderzoek naar horizontale verantwoording in het onderwijs
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Mulders, M. | |
dc.contributor.author | Beerdsen, D. | |
dc.date.accessioned | 2012-11-20T18:02:31Z | |
dc.date.available | 2012-11-20 | |
dc.date.available | 2012-11-20T18:02:31Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12125 | |
dc.description.abstract | Dit onderzoek bekijkt op welke manier schoolleiders samenwerken en horizontale verantwoording organiseren. Er is specifieke aandacht voor de effecten die verantwoording op samenwerking heeft en de rol van de schoolleider binnen samenwerkingsrelaties. Door middel van een kwalitatieve casestudy is op drie scholen bekeken hoe schoolleiders horizontale verantwoording organiseren. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Onderwijs met open schooldeur? Een onderzoek naar horizontale verantwoording in het onderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | horizontale verantwoording onderwijs bestuurs en organisatiewetenschap master publiek management samenwerking | |
dc.subject.courseuu | Publiek management |