Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMulders, M.
dc.contributor.authorBeerdsen, D.
dc.date.accessioned2012-11-20T18:02:31Z
dc.date.available2012-11-20
dc.date.available2012-11-20T18:02:31Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12125
dc.description.abstractDit onderzoek bekijkt op welke manier schoolleiders samenwerken en horizontale verantwoording organiseren. Er is specifieke aandacht voor de effecten die verantwoording op samenwerking heeft en de rol van de schoolleider binnen samenwerkingsrelaties. Door middel van een kwalitatieve casestudy is op drie scholen bekeken hoe schoolleiders horizontale verantwoording organiseren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleOnderwijs met open schooldeur? Een onderzoek naar horizontale verantwoording in het onderwijs
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordshorizontale verantwoording onderwijs bestuurs en organisatiewetenschap master publiek management samenwerking
dc.subject.courseuuPubliek management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record