View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Tactisch regisseren: een onderzoek naar de gevolgen van regievoering voor de wijze van kennismanagement binnen de Belastingdienst.

        Thumbnail
        View/Open
        Amir Sharafkhani - Masterscriptie.pdf (1.281Mb)
        Publication date
        2012
        Author
        Sharafkhani, A.
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Binnen de Belastingdienst worden allerlei onderzoeken uitgevoerd waarmee de taakuitvoering continu kan worden verbeterd en vernieuwd. Met de introductie van 'regie op onderzoek' wordt gepoogd het onderzoek binnen de Belastingdienst op een doordachte wijze te sturen en in te zetten. Wat betekent deze nieuwe manier van sturing op onderzoek voor de inzet van kennis binnen de Belastingdienst? Dit tussentijdse evaluatieonderzoek maakt de gevolgen van regievoering voor kennismanagement binnen de Belastingdienst inzichtelijk. Hierbij staat kennismanagement voor het ontwikkelen, delen, toepassen en evalueren van kennis. Bij regievoering wordt een onderscheid gemaakt tussen verschillende regietypen die elk een andere invloed op kennismanagement kunnen hebben. De vraag is: welke vorm van regie leidt tot optimaal kennismanagement?
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12106
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo