dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Koster, M. | |
dc.contributor.author | Hagelstein, F.J. | |
dc.date.accessioned | 2012-11-20T18:02:18Z | |
dc.date.available | 2012-11-20 | |
dc.date.available | 2012-11-20T18:02:18Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/12087 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 912821 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Leren van elkaar: Een interpretatief kwalitatief onderzoek naar de totstandkoming van impliciete leerprocessen bij de directie Beleid van de provincie Noord-Holland. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Impliciete leerprocessen, kennisoverdracht, leren, sociale interactie | |
dc.subject.courseuu | Organisaties, Verandering en Management | |