Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMeijer, P.C.
dc.contributor.authorDiemen, A. van
dc.contributor.authorBroekhuizen, R.J.
dc.contributor.authorOs, J.C. van
dc.contributor.authorJong, J. de
dc.date.accessioned2012-08-13T17:02:13Z
dc.date.available2012-08-13
dc.date.available2012-08-13T17:02:13Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11812
dc.description.abstractEen klas is niet één geheel van dertig gelijke delen, maar bestaat uit dertig leerlingen met allemaal verschillende achtergronden. Leerlingen zijn allemaal door een unieke smeltkroes van culturen beïnvloed. Wat zijn de gevolgen hiervan voor het vak geschiedenis? Hoe kun je als geschiedenisdocent cultuurverschillen benutten? Door interviews en het uitwerken van een casus bieden wij een handreiking om de diversiteit van de geschiedenis aan te laten sluiten bij de culturele diversiteit van de klas.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent436216 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleCulturele diversiteit in de geschiedenisles
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record