dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Tuithof, J.I.G.M. | |
dc.contributor.author | Goethem, K.M.T. van | |
dc.contributor.author | Vries, T.M. de | |
dc.contributor.author | Veringa, I.E. | |
dc.contributor.author | Stigt, B. van | |
dc.contributor.author | Schimmel, A.E. | |
dc.date.accessioned | 2012-08-13T17:02:10Z | |
dc.date.available | 2012-08-13 | |
dc.date.available | 2012-08-13T17:02:10Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11801 | |
dc.description.abstract | Een onderzoek naar de relatie tussen de implementatie van de tien tijdvakken (zoals voorzien door commissie de Rooy) en de aanwezige orientatiekennis binnen het vak geschiedenis.
Auteurs: Katrijn van Goethem, Liesbeth Schimmel, Borre van Stigt,
Inge Veringa en Tienke de Vries | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1082392 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Praktijkgericht onderzoek. De tien tijdvakken: didactisch wondermiddel of overschatte vernieuwing? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | tien tijdvakken, orientatiekennis, historisch besef, historisch denken | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting | |