Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTuithof, J.I.G.M.
dc.contributor.authorGoethem, K.M.T. van
dc.contributor.authorVries, T.M. de
dc.contributor.authorVeringa, I.E.
dc.contributor.authorStigt, B. van
dc.contributor.authorSchimmel, A.E.
dc.date.accessioned2012-08-13T17:02:10Z
dc.date.available2012-08-13
dc.date.available2012-08-13T17:02:10Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/11801
dc.description.abstractEen onderzoek naar de relatie tussen de implementatie van de tien tijdvakken (zoals voorzien door commissie de Rooy) en de aanwezige orientatiekennis binnen het vak geschiedenis. Auteurs: Katrijn van Goethem, Liesbeth Schimmel, Borre van Stigt, Inge Veringa en Tienke de Vries
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1082392 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titlePraktijkgericht onderzoek. De tien tijdvakken: didactisch wondermiddel of overschatte vernieuwing?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordstien tijdvakken, orientatiekennis, historisch besef, historisch denken
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record