Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVan der Zande, P.A.M.
dc.contributor.authorBrouwer, A.
dc.date.accessioned2012-07-12T17:01:06Z
dc.date.available2012-07-12
dc.date.available2012-07-12T17:01:06Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10797
dc.description.abstractUniC is een school waarbij gewerkt wordt in domeinen. Leerlingen zijn zodoende veel zelfstandig aan het werk. Feedback is dus een essentieel onderdeel bij het leren voor onze leerlingen. Omdat dit onderdeel zich ook nog zou kunnen ontwikkelen op UniC, wordt hier de komende jaren onderzoek naar gedaan. Om vast te stellen hoe de stand van zaken is op UniC, wordt in dit onderzoek gekeken naar wat docenten weten over feedback. Maar nog belangrijker is misschien: wat laten docenten hiervan nu eigenlijk zien in de praktijk en hoe ervaren leerlingen dit?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent607040 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.title'Interactieve' feedback op UniC. Het interview als meetinstrument.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsPGO, domeinen, interactieve feedback, interview
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Nederlands


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record