View Item 
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        •   Utrecht University Student Theses Repository Home
        • UU Theses Repository
        • Theses
        • View Item
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

        Browse

        All of UU Student Theses RepositoryBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

        Feedback in het domein. Een praktijkgericht onderzoek naar de ervaringen met en behoeften aan mondelinge feedback bij leerlingen op havo en vwo tijdens zelfstandig werken op De Werkplaats Kindergemeenschap.

        Thumbnail
        View/Open
        Feedback in het domein - Edelbroek et al..pdf (516.9Kb)
        Publication date
        2012
        Author
        Rossewij, D.N.
        Kemper, R.K.
        Edelbroek, E.A.G.
        Zoest, A.L.G. van
        Marlen, R.L.M. van
        Metadata
        Show full item record
        Summary
        Zelfstandig werken is een belangrijk aspect van vernieuwingsonderwijs. De Werkplaats Kindergemeenschap te Bilthoven is een school die dit vormgeeft in domeinen, vrije ruimtes waar leerlingen zelfstandig of groepsgewijs aan hun schoolwerk werken. In dit PGO is onderzoek gedaan naar de wijze waarop docenten feedback geven op het werk van leerlingen tijdens de lessen in het domein en welke behoeften leerlingen hierbij ten aanzien van feedback hebben. Daarbij wordt vooral gekeken naar verschillen tussen leerlingen op het havo en het vwo. Zijn er verschillen in aan te wijzen en zo ja, waar bestaan die uit? Aan de hand van een praktijkstudie worden conclusies getrokken over het geven van feedback in een domeinsituatie.
        URI
        https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10795
        Collections
        • Theses
        Utrecht university logo