Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSchaap, H.
dc.contributor.authorJanssen, S.G.M.
dc.contributor.authorFrijters, E.A.F.
dc.contributor.authorLentferink, D.H.
dc.date.accessioned2012-07-11T17:01:15Z
dc.date.available2012-07-11
dc.date.available2012-07-11T17:01:15Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10787
dc.description.abstract‘Niet alweer die teksten’. Een vaak gehoorde reactie van leerlingen wanneer de docent vermeldt leesvaardigheid te gaan oefenen. De leerlingen vinden de teksten vaak saai, niet levend; het blijven voor hen woorden die op papier zijn afgedrukt. Ook de lesmethode lukt het niet om de tekst te laten leven, de kennismaking met land en cultuur blijft kunstmatig. In dit PGO werd verzocht om door middel van het inbrengen van cultuur in de les, de teksten voor de leerlingen aantrekkelijker en levendiger te maken. Hoe beoordeelt de leerling deze cultuurgeoriënteerde MVT-leesvaardigheidsles; vinden zij leesvaardigheid nu wel interessant?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent158409 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.title“Hoe ervaart de leerling een cultuurgeoriënteerde MVT-leesvaardigheidles?”
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuFranse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record