Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTuithof, H.
dc.contributor.authorBurg, J.M. van den
dc.date.accessioned2012-07-06T17:01:36Z
dc.date.available2012-07-06
dc.date.available2012-07-06T17:01:36Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10743
dc.description.abstractWordt oriëntatiekennis inderdaad beter overgedragen door middel van activerende werkvormen, zoals de theorieën en de commissie De Rooy aangeven? Een praktijktoets laat zien dat er een grote steekproef met strenge voorwaarden nodig is om hier écht uitsluitsel over te geven. Wél vinden leerlingen de lessen leuker en voelen zij zich zekerder over de kennis die ze hebben opgedaan. Welke werkvormen zijn het leukst en makkelijk toe te passen?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent582209 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleOriëntatiekennis, het aanleren van historisch besef en het belang van activerende didactiek
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsActiverende werkvormen, oriëntatiekennis, Tien Tijdvakken
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record