Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVermunt, J.
dc.contributor.authorEngel, H.C.
dc.contributor.authorKwak, S.
dc.contributor.authorVehoff, E.G.J.
dc.date.accessioned2012-03-01T18:01:01Z
dc.date.available2012-03-01
dc.date.available2012-03-01T18:01:01Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10095
dc.description.abstractIn dit praktijkgericht onderzoek hebben we onderzocht in hoeverre leerlingen uit de bovenbouw vwo de leerstijlen van Kolb (Doener, Dromer, Denker, Beslisser) inzetten tijdens bezoek aan een kunstmuseum.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent629724 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleLeerstijlen in kunstmusea.In hoeverre zetten leerlingen de verschillende leerstijlen van Kolb in bij museumbezoek?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsleerstijlen, kolb, museum, educatie
dc.subject.courseuuLeraar VHO Kunstgeschiedenis en CKV


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record