dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Vermunt, J. | |
dc.contributor.author | Engel, H.C. | |
dc.contributor.author | Kwak, S. | |
dc.contributor.author | Vehoff, E.G.J. | |
dc.date.accessioned | 2012-03-01T18:01:01Z | |
dc.date.available | 2012-03-01 | |
dc.date.available | 2012-03-01T18:01:01Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/10095 | |
dc.description.abstract | In dit praktijkgericht onderzoek hebben we onderzocht in hoeverre leerlingen uit de bovenbouw vwo de leerstijlen van Kolb (Doener, Dromer, Denker, Beslisser) inzetten tijdens bezoek aan een kunstmuseum. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 629724 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Leerstijlen in kunstmusea.In hoeverre zetten leerlingen de verschillende leerstijlen van Kolb in bij museumbezoek? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | leerstijlen, kolb, museum, educatie | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Kunstgeschiedenis en CKV | |