Hoe verhouden de theorieën van Mithen en Jordania over het ontstaan van muziek bij de Homo Sapiens zich tot de evolutietheorie en de theorie van seksuele en natuurlijke selectie van Darwin?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Titus, B. | |
dc.contributor.author | Spoelstra, W. | |
dc.date.accessioned | 2012-02-06T18:00:41Z | |
dc.date.available | 2012-02-06 | |
dc.date.available | 2012-02-06T18:00:41Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9903 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 219136 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Hoe verhouden de theorieën van Mithen en Jordania over het ontstaan van muziek bij de Homo Sapiens zich tot de evolutietheorie en de theorie van seksuele en natuurlijke selectie van Darwin? | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Muziekwetenschap |