"Ohh, daarom begrijp ik het niet" - experimenteel onderzoek naar het effect van connectieven en lay-out op de tekstwaardering en het tekstbegrip bij kinderen uit groep 6 en 7
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Mevrouw Evers-Vermeul, Mevrouw Evers-Vermeul | |
dc.contributor.author | Cliff, A.J. | |
dc.date.accessioned | 2012-01-25T18:01:16Z | |
dc.date.available | 2012-01-25 | |
dc.date.available | 2012-01-25T18:01:16Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9854 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1018944 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | "Ohh, daarom begrijp ik het niet" - experimenteel onderzoek naar het effect van connectieven en lay-out op de tekstwaardering en het tekstbegrip bij kinderen uit groep 6 en 7 | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Communicatie- en informatiewetenschappen |