Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorStolk, F.R.W.
dc.contributor.authorPeters, F.C.
dc.date.accessioned2012-01-03T18:02:08Z
dc.date.available2012-01-03
dc.date.available2012-01-03T18:02:08Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9788
dc.description.abstractOm uitspraken te kunnen doen over de veranderende Nederlandse leescultuur koos ik de volgende casus: een verkenning van de receptie en het 'vermarkten' van het literaire oeuvre van Kluun. Onder andere de volgende vragen stonden in dit descriptieve onderzoek centraal: Hoe is het mogelijk dat een schrijver als Kluun het klaar weet te spelen dat zijn boeken in zulke groten getale verkocht worden? Is de tendens die uit bestudering van zijn werk is op te maken, kenmerkend voor Kluuns successen en vormt het een afspiegeling van de veranderende leescultuur?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2201282 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleKomt een lezer bij een boek. Descriptief onderzoek naar de veranderende Nederlandse leescultuur over de periode van 2003 tot 2011.
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsveranderende, Nederlandse, leescultuur, receptie, Kluun
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record