Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorTribushinina, E.
dc.contributor.authorKroon, S.
dc.date.accessioned2011-12-19T18:01:16Z
dc.date.available2011-12-19
dc.date.available2011-12-19T18:01:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9751
dc.description.abstractOm samenhang te kunnen vormen in teksten zijn connectieven van groot belang. Van jongs af aan leer je connectieven te verwerven. Eerst worden de minder complexe connectieven verworven en pas daarna de meer complexe. Eerder onderzoek heeft aangetoond dat kinderen met een specifieke taalstoornis moeite hebben met het gebruiken van connectieven. Ze vinden het dan ook lastig om juiste verbanden te leggen en om samenhangende verhalen te vertellen. In dit onderzoek worden kinderen met een specifieke taalstoornis onderzocht op coherentie. De vraag die daarbij centraal stond was: Zijn er verschillen in coherentie tussen kinderen met Specific Language Impairment (SLI) en normaal ontwikkelde kinderen?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent936492 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleEen onderzoek naar coherentie bij kinderen met SLI en bij normaal ontwikkelde kinderen
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsconnectieven, coherentie, SLI, normaal ontwikkelde kinderen
dc.subject.courseuuCommunicatie- en informatiewetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record