Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLammes, S.
dc.contributor.authorNeef, R. de
dc.date.accessioned2011-12-15T18:01:02Z
dc.date.available2011-12-15
dc.date.available2011-12-15T18:01:02Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9738
dc.description.abstractIn deze scriptie wordt besproken wat gamification is en hoe gamification een logische stap lijkt in een steeds speelsere cultuur. Daarnaast wordt onderzocht wat terugkerende thema’s zijn in het debat betreffende gamification en hoe gamification zich ontwikkeld heeft in het academisch debat. Er wordt geconcludeerd dat de scheiding tussen voor- en tegenstanders van gamification vager is dan deze lijkt en dat gameful design een betekenisvolle toevoeging is op gamification in het academisch debat.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent163119 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleGame Over or Game On? Een verkenning betreffende het Gamificationdebat
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsgamification, gamefulness, intrinsiek, extrinsiek, beloningen
dc.subject.courseuuCommunicatie- en informatiewetenschappen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record