Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWinnubst, M.H.
dc.contributor.authorDelgijer, M.P.A.
dc.date.accessioned2011-11-18T18:01:11Z
dc.date.available2011-11-18
dc.date.available2011-11-18T18:01:11Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/9592
dc.description.abstractEen evaluatieonderzoek naar de rol en betekenisgeving van professionals met een intermediaire functie in een overheidscampagne. Dit onderzoek richtte zich op de rol en betekenisgeving van professionals met een intermediaire functie in twee deelcampagnes van de NISB campagne 30minutenbewegen. De resultaten laten zien dat de professionals vooral een top down, uitvoerende rol hebben gehad in de deelcampagnes. De professionals vinden deskundigheid op het gebied van sport en bewegen maar ook op het gebied van campagne voeren noodzakelijk voor het effectief kunnen vervullen van jun rol. De professionals zien een hoge intrinsieke motivatie van de intermediair als belangrijke voorspeller voor de effectiviteit van de campagne. De projectmatige succes- en faal factoren tijd en geld dragen bij aan het wel of niet succesvol uit kunnen voeren van de campagne plannen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent710054 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleWat beweegt professionals in een overheidscampagne?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsprofessionals, intermediairs, overheidscampagnes, succes- en faal factoren, intrinsieke motivatie.
dc.subject.courseuuCommunicatie, Beleid en Management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record